Ve dünden beri bir Bolivya rüzgârı esti yüreklerimize

 

Ve dünden beri bir Bolivya rüzgârı esti yüreklerimize."MONIKA ERTL Che'nin İntikamını Alan Kadın" kitabı elime aldığımda, kitabın ön ve arka kapağını inceledikten sonra okumaya başladım. İlk defa bir kitabı bu kadar merak edici ve büyük bir heyecanla okuduğumu itiraf etmeliyim. Bir nefeste okudum dersem abartı olmaz. Çünkü elimde düşmedi ve hatta sabah ilk uyandığımda yine kaldığım yerde devam ettim.

Böyle muhteşem bir yaşamı özel ve titiz bir çalışma ile bizlere sunan değerli araştırmacı yazar İlhami Yazgan'a yürekten teşekkürler. Kitabı okuduktan sonra kendi kendime dedim ki; şu zorlu Corona'lı günlerde, yoksul hakların yanında şimdi CHE ve MONIKA gibi insanlar olmalı diye düşündüm. Yaşamını yoksul halklara adayan CHE ve MONIKA'ya saygımla...
Kitap Ceylan Yayınların'da çıktı. Çok güzel ve temiz bir baskı emeklerine sağlık.
MONIKA ERTL Che'nin İntikamını Alan Kadın kitabını almak isteyen arkadaşlar, özellikle Avrupa'daki arkadaşlar bu internet sitesinde alabilirler... https://gala-onlineshop.de/?s=Ilhami%20yazgan%20...
Değerli araştırmacı yazar Ilhami Yazgan'ı kutluyorum daha nice kitaplara, saygılarımı sunarım...
Gülcan Güzel

Kommentare